.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
فدراسیون فوتبال ایران طی نامه‌ای رسمی به کارت زرد نخست مهدی طارمی در دیدار با سوریه اعتراض کرد. اعتراض رسمی ایران به کارت زرد طارمی
فدراسیون فوتبال ایران طی نامه‌ای رسمی به کارت زرد نخست مهدی طارمی در دیدار با سوریه اعتراض کرد.(ادامه)
وضعیت بازیکنان تیم ملی ایران چاره ای جز تغییر دوباره ترکیب این تیم برای کادر فنی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را نمی گذارد. ترکیب تیم ملی برابر سوریه تغییر می‌کند/ محروم به مصدوم اضافه شد!
وضعیت بازیکنان تیم ملی ایران چاره ای جز تغییر دوباره ترکیب این تیم برای کادر فنی در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا را نمی گذارد.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه گرامیداشت فجر در استان تاکید کرد. آیت الله لائینی: دستاوردهای انقلاب را در دهه فجر تبیین کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی همزمان با دهه گرامیداشت فجر در استان تاکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد. آیا عبدالحمید مفتی صهیونیست‌ها شده است؟
در حالی که انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در جهان اسلام به اوج رسیده، عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان در مقام جانبداری از رژیم‌اشغالگر برآمده و خواستار به رسمیت شناختن این رژیم شد.(ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
وزارت مهاجرین طالبان گفته که «۷۶۱ تن» بازگشت کنندگان برای دریافت کمک به دفتر سازمان بین‌المللی مهاجرت (ای‌او‌ام) معرفی شده‌اند. طالبان: در سه روز اخیر ۷ هزار مهاجر از ایران به افغانستان بازگشته‌اند
وزارت مهاجرین طالبان گفته که «۷۶۱ تن» بازگشت کنندگان برای دریافت کمک به دفتر سازمان بین‌المللی مهاجرت (ای‌او‌ام) معرفی شده‌اند.(ادامه)
آخرین وضعیت میانکاله در 13 روز سخت
مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع‌آوری شده با احتساب تلفات ۱۳ روز گذشته، به عدد 5 هزار و 100 لاشه رسیده است.(ادامه)
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند .... اسامی شهدای 6 بهمن سال 1360 آمل / از دانش آموز ، خیاط و کشاورز تا جهادی و پاسدار
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند ....(ادامه)
همسر امام خمینی: بعد از این‌که تصدیق ششم را گرفتم و یک سالی گذشت، رفتم دبیرستان «بدریه» و کلاس هفتم را خواندم. برای فرانسه معلم گرفتم و دو ماه هم پیش یک خانم کلیمی درس خواندم. ماهی ۲ تومان می‌دادم. آقاجانم که از قم به تهران آمدند، جامع‌المقدمات را مدتی پیش ایشان خواندم و وقتی که ازدواج کردم، آقا به من تعلیم داد... البته ۹ سال اول هیأت خواندم و بعد از آن، جامع‌المقدمات. / آقا به آقای کاشانی ارادت داشت. ابتدا وقتی آقا برای ازدواج آمدند تهران و ۸ روزی منزل آقاجانم اقامت کردند، آقای کاشانی هم آمده بود و همدیگر را دیده بودند... در همان جا آقای کاشانی به آقاجانم گفته بود: «این اعجوبه را از کجا پیدا کردی؟» / نواب صفوی و برادران واحدی را می‌خواستند بکشند، من با مادر آن‌ها دوست بودم. آقا رفتند پیش آقای بروجردی، که آقای بروجردی در این کار دخالت کنند، ولی آقای بروجردی گفتند که من در کار آن‌ها دخالت نمی‌کنم و بعد آن‌ها را کشتند. در ماجرای اعدام نواب صفوی، آقا رفتند پیش آقای بروجردی، ولی ایشان گفتند، دخالت نمی‌کنم / آیت الله کاشانی به آقاجانم گفته بود: «این اعجوبه (امام خمینی) را از کجا پیدا کردی؟»(خبر)
همسر امام خمینی: بعد از این‌که تصدیق ششم را گرفتم و یک سالی گذشت، رفتم دبیرستان «بدریه» و کلاس هفتم را خواندم. برای فرانسه معلم گرفتم و دو ماه هم پیش یک خانم کلیمی درس خواندم. ماهی ۲ تومان می‌دادم. آقاجانم که از قم به تهران آمدند، جامع‌المقدمات را مدتی پیش ایشان خواندم و وقتی که ازدواج کردم، آقا به من تعلیم داد... البته ۹ سال اول هیأت خواندم و بعد از آن، جامع‌المقدمات. / آقا به آقای کاشانی ارادت داشت. ابتدا وقتی آقا برای ازدواج آمدند تهران و ۸ روزی منزل آقاجانم اقامت کردند، آقای کاشانی هم آمده بود و همدیگر را دیده بودند... در همان جا آقای کاشانی به آقاجانم گفته بود: «این اعجوبه را از کجا پیدا کردی؟» / نواب صفوی و برادران واحدی را می‌خواستند بکشند، من با مادر آن‌ها دوست بودم. آقا رفتند پیش آقای بروجردی، که آقای بروجردی در این کار دخالت کنند، ولی آقای بروجردی گفتند که من در کار آن‌ها دخالت نمی‌کنم و بعد آن‌ها را کشتند. (ادامه)
بیش از یک ماه از مرگ پرندگان در میانکاله می‌گذرد و همچنان آمار تلفات پرندگان در این منطقه مشهود است. در این بین بیانیه شکارچیان مبنی بر انتشار سم در جزیره توسط آنها برای تسویه حساب با محیط زیست، همه ما را مبهوت ساخته است ....(خبر)
(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند. اسامی ۱۶۶ نماینده تائید صلاحیت شده در انتخابات مجلس
شمال نیوز: وزارت کشور چند روز گذشته اسامی داوطلبان کاندیداتوری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم را اعلام کرد که طبق آن ۱۶۶ نماینده فعلی مجلس تائید صلاحیت شده‌اند.(ادامه)
هیچ موضوع محرمانه‌ای نداریم/ مدیران بازنشسته فقط تا آخر سال در بنیاد می‌مانند / ماجرای بازپس‌گیری کاخ مرمر از مجمع تشخیص مصلحت / نه معوقه مالیاتی داریم نه معافیت/ مالیات 1600 میلیارد تومانی بنیاد در بودجه 98/ یک دلار هم ارز 4200 تومانی نگرفتیم ....(خبر)
(ادامه)
حکم قصاص محمدرضا ثلاث باباجانی که ماموران ناجا را به شهادت رساند، سحرگاه دوشنبه اجرا شد. «محمد ثلاث» به دار آویخته شد / قصاص قاتل بنیتا دختر هشت ماهه
حکم قصاص محمدرضا ثلاث باباجانی که ماموران ناجا را به شهادت رساند، سحرگاه دوشنبه اجرا شد.(ادامه)
مهاجم پیشین استقلال شاگرد قلعه‌نویی شد +عکس
مهاجم فصل گذشته استقلال با عقد قرارداد یک ساله شاگرد امیر قلعه‌نویی در سپاهان شد.(ادامه)
۹۶ بر ما چه گذشت؟
سال ۱۳۹۶ خوب شروع شد اما بد تمام شد. سالی که با انتخاب مجدد حسن روحانی و همسو شدن دولت و مجلس قدم اولش را برداشته بود، رفته رفته رنگ بحران‌های متعدد گرفت. تا افکار عمومی و رسانه‌ها می‌خواستند روی یک موضوع تمرکز کنند، بحرانی نو گریبان مردم، دولت و نظام را می‌گرفت.(ادامه)
واکنش معاون سیاسی سپاه به تجمعات اخیر
معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: بعد از شکست داعش، استکبار که نقشه‌های خود را بربادرفته می‌داند این بار با علم کردن سلطنت‌طلب‌ها می کوشد تا فتنه‌گری جدیدی را در ایران شکل دهد. (ادامه)
شمال نیوز : مدت‌هاست كه استقلال، پرسپوليس و نفت تهران به دنبال تسويه حساب با طلبكاران خود هستند تا با دريافت مجوز حرفه‌ای از ليگ قهرمانان آسيا حذف نشوند...... افشاگری های تکان دهنده پدر مهرداد اولادی
شمال نیوز : مدت‌هاست كه استقلال، پرسپوليس و نفت تهران به دنبال تسويه حساب با طلبكاران خود هستند تا با دريافت مجوز حرفه‌ای از ليگ قهرمانان آسيا حذف نشوند......(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران اعلام شد
مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در مناطق مختلف مازندران از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شد. (ادامه)
اعلام مسیر راهپیمایی 22 بهمن در مازندران
مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای مازندران مشخص شد.(ادامه)
 شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد. منصور پورحیدری، پدر استقلال درگذشت/خداحافظ مرد با ادب فوتبال+ تصاوير
شمال نیوز: منصور پورحیدری پیشکسوت استقلال که با عنوان پدر استقلال شناخته می شد بعد از چیزی حدود یک سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن ۷۱ سالگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
پایان کار کاروان «منا» با ۲۴ مدال و یک شهید
کاروان ورزشی کشورمان در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک موفق شد ۲۴ مدال رنگارنگ کسب کند. (ادامه)
 
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد. تمام حاشیه‌های زندگی سیاسی آیت‌الله واعظ طبسی؛ از سوگند تا سکوت(خبر)
درگذشت آیت الله واعظ طبسی، به معنی درگذشت یکی دیگر از چهره‌های مشهور نسل اول مبارزات انقلابی است. کسی که نه فقط در دوره انقلاب که حتی پس از آن ازجمله چهره‌های موثر در فضای سیاسی کشور به شمار می آمد.(ادامه)
مسیر راهپیمایی 22بهمن در مازندران
(ادامه)
در برنامه نود چه گذشت؟ + تصاویر
در حاشیه گفت و گوی زنده عادل فردوسی پور با محمد خاکپور در برنامه نود سرمربی تیم امید خودکاری را در دست داشت که مدام با این خودکار بازی می کرد و آن را فشار می داد.اتفاقی که در نهایت باعث شد تا این واکنش فردوسی پور را به همراه داشته باشد:«بهتر است یک آیتم ببینیم تا من این خودکار را از دست شما بگیرم.از بس که "تق تق" صدای این خودکار را درآوردید.اعصابم خرد شد!»(ادامه)
سرنوشت «حماسه سازان ملبورن»
نسل فوتبال ملی ما در سال 76 به قدری قدرتمند و باصلابت و البته غیرتمند بود که فوتبال ایران تا سال‌های سال از حضور آن‌ها سود برد و وجود بازیکنان آن نسل در فوتبال ایران منشاء اثرهای مفید و ماندگاری بود.(ادامه)
طرفدارنی که نمی دانیم قرمزند یا آبی
بازی استقلال و پرسپولیس است و بد نیست یادی کنیم از روزهای بچگی و نوجوانی فوتبالیست هایی که دست تقدیر آنها را به سمت رنگ مخالف کشاند. (ادامه)
اسامی 228 ایرانی جان باخته حادثه منا
لیست جان باختگان ایرانی حادثه جمرات تا این لحظه بدین شرح اعلام می گردد: (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.182 seconds.